5 lis 2013

rozpoczęcie historii

-Tak Simon, zaraz będę - schowałam telefon do torebki i szybkim krokiem ruszyłam w stronę potężnego gmachu Syco Music. Skinęłam recepcjonistce, po czym wsiadłam do windy i wyjechałam na ostatnie piętro, szybko przeszłam korytarz i zastukałam w drzwi opatrzone imieniem i nazwiskiem mojego pracodawcy
- Proszę - poprawiłam zdenerwowanym gestem ubranie i starając się wyglądać jak najbardziej naturalnie weszłam do środka.
- Dzień Dobry - uśmiechnęłam się delikatnie.
- O Nicole. Idealnie! Musimy porozmawiać o Louisie - wewnętrznie wywróciłam oczami.
- Simon, nie jestem pewna... - zaczęłam niepewnie, ale on mi przerwał.
- Nicole tak, czy nie? - jego oczy mnie lustrowały.
- Tak - westchnęłam i potrząsnęłam głową, tak, aby zasłonić twarz włosami.
- Najlepiej będzie, jak go poznasz jutro, albo nawet dzisiaj - zerknął do kalendarza - nie, jednak jutro, o 21 tutaj, a potem sobie całą grupą gdzieś pójdziecie. Tak, to bardzo dobry plan. Nicole zgadzasz się ?
- A mam wyjście? - uniosłam brew.
- Nie. Podpisujesz? - podsunął mi kartkę papieru. Przeczytałam ją uważnie i złożyłam swój podpis w wymaganym miejscu.
- Dziękuje - uścisnął mi rękę, a ja skinęłam głową, już miałam wychodzić, gdy nagle do głowy przyszła mi jedna myśl.
- A co jeśli się w nim zakocham ? - odwróciłam się.
- Nie wiem, nie biorę tego pod uwagę, jeśli z wzajemnością to powodzenia - uśmiechnął się.
- Do widzenia Simon - zamknęłam za sobą drzwi i wyszłam.




_________________

Witajcie w moich skromnych progach. 
Oto prolog.
Jeśli chcecie być informowani zapraszam do zakładki "Informuję""
Do końca przyszłego tygodnia powinien być tu pierwszy rozdział.
Dziękuje za prawie 200 wejść i 3 obserwatorów

9 komentarzy:

  1. "A co jeśli się w nim zakocham?"
    Ale wróżbitka ;D i już wiadomo z kim będzie HUEHUEHUE <3
    Supeeeer <3 Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11/05/2013

    już mi się podoba, coś mi się zdaje że jeszcze tutaj zajrzę. @laughwithlarreh weny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. no, prolog zaczyna sie fajnie :)
    jestem ciekawa dalszych czesci :D
    powodzenia i weny x @olkka29

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11/06/2013

    Super! Czekam na pierwszy rozdział ;)
    @Send_Me_Angel

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ciekawie się zaczyna! :D czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały ^^
    Weny życzę <3

    Pzdr :3
    + zapraszam do mnie - http://gemsetmeczjanowicz9.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11/15/2013

    noo nooo zaczyna się ciekawie xx
    kiedy następny? :D NESSY♥

    OdpowiedzUsuń
  7. woww zapowiada sie niezle :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa na czym będzie polegała praca Nicole! Co ona będzie miała wspólnego z Lou? No nic, idę czytać dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12/21/2013

    ojejku! niesamowicie się zaczyna! informuj:) @Jestemsobaxx

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K